Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 25
  1. #1
    Brent Smith's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Jiu Jitsu
    Location
    Medford, OR
    Posts
    5,844

    UFC Fight Night 26: Shogun vs. Sonnen Live Discussion

    Spoilers
    #10thplanetFREAKS

  2. #2
    Brent Smith's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Jiu Jitsu
    Location
    Medford, OR
    Posts
    5,844
    As soon as I saw LI walking out with Vick I started rooting against him. Good sub but damn it.

    Im sure Ill be talking to myself for the most part but I'm too pumped about this card to not talk about it instantly.
    #10thplanetFREAKS

  3. #3
    Sam Sales

    Quote Originally Posted by Brent Smith View Post
    As soon as I saw LI walking out with Vick I started rooting against him. Good sub but damn it.

    Im sure Ill be talking to myself for the most part but I'm too pumped about this card to not talk about it instantly.

    Fucking pissed about that shit. Soon as I see that cunt I knew that UFC, Lloyd etc figured it would be cool now. FUCK NO!!

  4. #4
    Brent Smith's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Jiu Jitsu
    Location
    Medford, OR
    Posts
    5,844
    Quote Originally Posted by Sam Sales View Post
    Fucking pissed about that shit. Soon as I see that cunt I knew that UFC, Lloyd etc figured it would be cool now. FUCK NO!!
    Did you hear Rogan say "He trains with TLI, a highly respected team in the jiu jitsu community" NOPE

    DAMN OSP getting out wrastled then capitalizes on a mistake.
    Last edited by Brent Smith; 08-17-2013 at 02:03 PM.
    #10thplanetFREAKS

  5. #5
    Sam Sales

    Quote Originally Posted by Brent Smith View Post
    Did you hear Rogan say "He trains with TLI, a highly respected team in the jiu jitsu community" NOPE
    WOW
    Joe is wrong. Again. He talked a bunch of shit about Lloyd on his podcast and made perfectly valid points based on the facts, pointed out he was a fraud etc, then Lloyd phones him, and Joe backtracks completely on everything he said LOL.

  6. #6
    Chad Clark's Avatar
    Array

    School
    10WO
    Location
    Knoxville, TN
    Posts
    442
    Hahahaha, nice tko from one of the guys from my gym in OSP! Showing what happens when you don't clinch when you have full guard! And that reversal man. That was awesome!

  7. #7
    Brent Smith's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Jiu Jitsu
    Location
    Medford, OR
    Posts
    5,844
    Quote Originally Posted by Chad Clark View Post
    Hahahaha, nice tko from one of the guys from my gym in OSP! Showing what happens when you don't clinch when you have full guard! And that reversal man. That was awesome!
    Pin point strikes. I wouldnt want to be hit by that guy. Jeez Louise.

    I dont remember this much dead air on FB prelims

    Holy shit look at this height difference between Gamburyan and Miller
    Last edited by Brent Smith; 08-17-2013 at 02:30 PM.
    #10thplanetFREAKS

  8. #8
    Fraser Taylor's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Glasgow
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    273
    Cole Miller v Gamburyan gonna be a war.

    Honda Housey there: "What the fuck happened??"
    Last edited by Fraser Taylor; 08-17-2013 at 02:41 PM.

  9. #9
    Brent Smith's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Jiu Jitsu
    Location
    Medford, OR
    Posts
    5,844
    What a weird ending to the first round for Miller/Gamburyan

    I got it one a piece.

    29-28 Manny Gamburyan
    Last edited by Brent Smith; 08-17-2013 at 02:53 PM.
    #10thplanetFREAKS

  10. #10
    Fraser Taylor's Avatar
    Array

    School
    10th Planet Glasgow
    Location
    Glasgow, Scotland
    Posts
    273
    Quote Originally Posted by Brent Smith View Post
    What a weird ending to the first round for Miller/Gamburyan

    I got it one a piece.
    Was definitely a weird situation with that elbow, didn't look majorly illegal but Miller has some vicious elbows man.


    I think Gamburyan is gonna take this one. Rd 3 was definately for Manny with all the takedowns and control.
    Last edited by Fraser Taylor; 08-17-2013 at 02:54 PM.

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •